• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 19 خرداد 1398
کد مطلب : 57928
+
-

ساماندهی ورودی‌های شهر برای لیگ ملت‌های والیبال

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه: تلاش می‌کنیم تصویری زیبا از شهر برای مهمانان آماده کنیم

خدمات شهری
ساماندهی ورودی‌های شهر برای لیگ ملت‌های والیبال

شهردار ارومیه از ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه با هدف استقبال از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان (24 تا 26 خرداد)خبر داد. به گزارش ایسنا «محمد حضرت‌پور» برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان را بهترین بستر برای جذب گردشگر عنوان کرد و گفت: ارومیه 2020 «ارومیه شهر ایده‌آل برای گردشگری» نکته و قدرت بارز و مهم برای معرفی شهر است که قطعاً برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان بهترین بستر و ابزار برای معرفی ارومیه و تحقق شعار 2020 و جذب گردشگر است. 

وی بیان کرد: برای استقبال شهر ارومیه برای برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال باید ارومیه هم از نظر زیرساختی و هم از نظر نرم‌افزاری به جهانیان معرفی می‌شد. 
شهردار ارومیه عنوان کرد: فضای شهر ارومیه به‌ویژه ورودی‌های شهر جهت استقبال از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال و معرفی ارومیه به جهانیان و توسعه صنعت گرشگری آماده شده است.  حضرت‌پور با اشاره به ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه برای استقبال از مسابقات اظهار کرد: تعریض و ساماندهی ورودی و خروجی بزرگراه بسیج واقع در جاده سلماس در بیش از 5/2 کیلومتر طول و تعریض باند با میانگین عرض 12 متر در حال تکمیل شدن است.  

این مسئول با اشاره به احداث پیاده‌رو با عرض 5 الی 7 متر در این بزرگراه گفت: احداث پیاده‌رو شامل اجرای عملیات‌های خاکبرداری، خاکریزی، لایه‌رو‌سازی (زیراساس، اساس و آسفالت) ، جدول‌گذاری، پیاده‌رو‌سازی و جابه‌جایی تاسیسات (تیرهای برق، شبکه آب، شبکه مخابرات) است. وی با اشاره به این‌که بلوار ساوالان نیز به طول 1500 متر و عرض متوسط 4 متر ساماندهی شده است، اظهار کرد: عملیات ساماندهی و زیباسازی در سایر ورودی‌ها چون برداشت آسفالت معیوب توسط دستگاه ویتکن (آسفالت تراش) و اجرای آسفالت جدید در پل سوم خرداد، تقاطع ابوذر اجرا شده است. 


آماده‌باش ۸۸۰ پاکبان 

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه هم از آماده‌باش شبانه‌روزی ۸۸۰ پاکبان در طول برگزاری مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه خبر داد و گفت: این‌ یک فرصت طلایی برای ارومیه و شهروندان است؛ چراکه افراد زیادی از کشورهای مختلف مهمان شهر خواهند بود و در تلاش هستیم تصویری زیبا از شهر را برای آنان آماده کنیم. 

«احد یوسفی» با اشاره به مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهری ارومیه مانند سایر سازمان‌ها در این ایام در برگزاری باشکوه این رویداد افزود: نیروهای سازمان مدیریت پسماند به‌صورت مداوم در آماده‌سازی شهر برای ایام مسابقات تلاش می‌کنند لایروبی کانال‌ها، شست‌وشوی معابر عمومی، تسطیح و پاک‌سازی خیابان‌های اطراف ورزشگاه الغدیر و آهک‌پاشی مخازن زباله از جمله این خدمات است. این مسئول تاکید کرد: در این ایام 880 نفر از نیروهای این اداره با 137 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین به‌صورت شبانه‌روزی برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات خدمت‌رسانی می‌کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید